Με κρατική επιχορήγηση (;) προβολή ταινίας με βιασμό βρέφους!

A_serbian_film

Αυτό δεν είναι πολιτεία αλλά σπείρα ανωμάλων και διεστραμένων - Με κρατική επιχορήγηση (;) προβολή ταινίας με βιασμό βρέφους!

 

Δεν υπάρχει  καταλληλοτερη ώρα  για να βγάλουμε απο μέσα μας  την οργισμένη κραυγή "ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ"!

 

Δεν θυμάμαι ποτέ  στην ιστορία της χώρας μου να έχει φτάσει η Ελληνική πολιτεία σε τέτοια  κατάντια.Δεν μιλάμε πιά για την  ηθική κατάπτωση ή την   ξενόδουλη συμπεριφορά των εκάστοτε σφετεριστών της εξουσίας,έδώ  μιλάμε για  μια ακραία εκδήλωση  υποστήριξης και προβολής  της  χειρότερης διαστροφής και του  εμετικώτερου εγκλήματος που μπορεί να διαπράξει  μια ανθρωπόμορφη δαιμονοειδής  ύπαρξη.

Στο 16ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας με τον  τίτλο "Νύχτες πρεμιέρας- ConnX"  θα φιλοξενηθεί  μία Σέρβικη ταινία  με τον  παραπλανητικό τίτλο "Χασαποσέρβικο", στην οποία εκτός των άλλων βρωμερών και αιματηρών σκηνών,  παρουσιάζεται και ο βιασμός  και η δολοφονία  ενός νεογέννητου βρέφους.
Αυτό που μας εξέπληξε  είναι ότι  αυτό το σατανιστικό κατασκεύασμα  απορρίφθηκε  ως απαράδεκτο απο το "Βρετανικό συμβούλιο κινηματογραφικής δεοντολογίας" (BBFC).Ο όρος που έθεσε το BBFC  προκειμένου να  επιτραπεί η προβολή  αυτής της  κοπροταινίας  στο Βρετανικό φεστιβάλ κινηματογράφου,  ήταν  να κοπούν  49 σκηνές  ωμής βίας και απόλυτης διαστροφής  όπως αυτή που δείχνει  τον βιασμό του βρέφους.

Για άλλη  μια φορά οι Βρετανοί  δείχνουν μεγαλύτερο σεβασμό  στην ανθρώπινη προσωπικότητα απ΄ότι εμείς οι πολίτες  της Ορθόδοξης Ελλάδας.Αντιστάθηκαν εναντίον της  Βρετανικής "Κάρτας του Πολίτη" και υπεράσπισαν με επιτυχία τα Θεόσδοτα δώρα της ελευθερίας και του αυτεξούσιου,είπαν όχι  στην  "πολιτιστική" μεταμφίεση   του  ειδεχθέστερου εγκλήματος και της ακραίας  διαστροφής  της ανθρώπινης φύσης.

Αίσχροί και καταδικαστέοι  απο κάθε άποψη  είναι: η πολιτεία,ο  διευθυντής του φεστιβάλ Ορέστης Ανδρεαδάκης , ο ΟΤΕ (που είναι  χορηγός) και όσοι  ενέκριναν  την συμμετοχή αυτής  της ταινίας στο  Αθηναϊκό κινηματογραφικό φεστιβάλ.

Αν  εμείς οι  απλοί Έλληνες πολίτες μείνουμε αμέτοχοι και απαθείς  εμπρός σε αυτό το προαναγγελθέν  κακούργημα  και αφήσουμε  τους εγκληματίες της "Νέας Εποχής" να  μαγαρίσουν  τόν τόπο μας με αυτή την προβολή ,τότε  η ντροπή και το αίσχος θα βαρύνουν και εμάς.

Εδώ και τώρα  πρέπει να αντιδράσουμε μαζικά .Να τους δείξουμε ότι δεν γίναμε  όλοι παιδεραστές δολοφόνοι ,βιαστές ,ανώμαλοι.

Ας υποβάλλουμε   μηνύσεις εναντίον των υπευθύνων του φεστιβάλ και του χορηγού ΟΤΕ ,  αφού  με την έγκριση και τη στήρίξή τους θα   διαφημισθεί ως "τέχνη" μια   απο τις πιο ειδεχθείς κακουργηματικές πράξεις.

Να τους καταγγείλουμε παντού ως  υποστηρικτές  της  παιδικής κακοποίησης .της παιδεραστίας  και κάθε άλλης διεστραμένης -κακουργηματικής συμπεριφοράς.

Να κάνουμε ότι είναι απαραίτητο προκειμένου να μην αφήσουμε  να μαγαρίσουν την πόλη μας με αυτόν τον κινηματογραφικό  εμετό .

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!!

(βλέπε σχετικό άρθρο στην "Ελευθεροτυπία" )

 

Αναρτήθηκε από ΚΛΑΣΣΙΚΟΠΕΡΙΠΤΩΣΗ στις 11:23 π.μ. 4 σχόλια  http://klassikoperiptosi.blogspot.com/2010/09/blog-post_01.html

 

 

Βιασμός νεογέννητου σε ταινία-σοκ... Σε φεστιβάλ στην Αθήνα η πιο φρικτή σκηνή όλων των εποχών!

In κοινωνια

Τετάρτη, 1 Σεπτεμβρίου 2010

Μία από τις πιο ακραίες σκηνές στην ιστορία του παγκόσμιου κινηματογράφου πρόκειται να προβληθεί σε ελληνικές αίθουσες και μάλιστα σε φεστιβάλ το οποίο διοργανώνεται από την Κινηματογραφική Εταιρεία Αθηνών και έχει ως μέγα υποστηρικτή το υπουργείο Πολιτισμού. Πρόκειται για μία σκηνή με βιασμό βρέφους στην ταινία «A Serbian Film» του Srdjan Spasojevic που έχει προγραμματιστεί να προβληθεί στο κινηματογραφικό φεστιβάλ της Αθήνας «Νύχτες Πρεμιέρας».

Το φιλμ έχει ξεσηκώσει πλήθος αντιδράσεων σε πολλές χώρες του εξωτερικού, ενώ με ενδιαφέρον αναμένεται η αντίδραση και η παρέμβαση του ελληνικού υπουργείου Πολιτισμού και του υπουργού κ. Παύλου Γερουλάνου, καθώς το φεστιβάλ στο οποίο θα προβληθεί η ταινία-φρίκη τελεί υπό την ...υποστήριξη του υπουργείου και παρακολουθείται κάθε χρόνο από περίπου 50.000 κινηματογραφόφιλους!

Πρόκειται για την ιστορία ενός πορνοστάρ του Milos που έχει βγει στη σύνταξη ωστόσο αποφασίζει να γυρίσει στην ενεργό δράση για να στηρίξει τη γυναίκα του και τον γιο του. Αυτό όμως που θα ξεκινήσει σαν μία απλή μέρα στη δουλειά θα καταλήξει σαν μία απόλυτα διεστραμμένη εκδοχή της βιομηχανίας του σεξ όπως τουλάχιστον τη θυμόταν ο Milos. Ο ήρωας θα σοκαριστεί όταν θα δει παιδιά να εμφανίζονται στα πλατό για να χρησιμοποιηθούν στις σκηνές. Και όμως η φρίκη δεν τελειώνει εκεί! Κάποια στιγμή του ζητούν να συναντήσει ένα κορίτσι ντυμένο Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων και να βιάσει μπροστά του την υποτιθέμενη μητέρα του. Ο ήρωας βγαίνει εκτός εαυτού και παραιτείται τη στιγμή που οι υπεύθυνοι του ζητούν να παρακολουθήσει την πιο φρικτή σκηνή όλων των εποχών: έναν άντρα να βοηθάει μία γυναίκα να ξεγεννήσει ένα κοριτσάκι. Μόλις το μωρό γεννιέται ο άντρας το βιάζει!!! Το φινάλε της ταινίας είναι επίσης φρικιαστικό καθώς ο πρωταγωνιστής βρίσκεται να βιάζει το ίδιο του το παδί!

Στο Λονδίνο επρόκειτο να προβληθεί στο φεστιβάλ FrightFest ωστόσο το Βρετανικό Συμβούλιο Κινηματογραφικής Δεοντολογίας έκρινε ότι έπρεπε να λογοκοπούν 49 πλάνα που αντιστοιχούσαν σε 4 λεπτά ταινίας. Αυτό προκάλεσε μεγάλες αντιδράσεις στους υπεύθυνους του φεστιβάλ που δε δέχτηκαν την λογοκρισία και υποστήριξαν ότι ή θα προβάλλουν την πλήρη έκδοση ή η ταινία δεν θα προβληθεί καθόλου.

Ο σκηνοθέτης πάντως διατείνεται ότι προσπάθησε να σοκάρει για να δείξει το δράμα του σερβικού λαού από το ίδιο του το κράτος και πως ουσιαστικά πρόκειται για αλληγορία: «Πρόκειται για μία καταγραφή της δικής μας κακοποίησης από τη σερβική κυβέρνηση. Δείχνει τη μονολιθική δύναμη των ηγετών που σε υπνωτίζουν για να κάνεις πράγματα που δεν θες».

Το βρετανικό συμβούλιο που λογόκρινε την ταινία υποστηρίζει ότι «αντιλαμβάνεται πως οι σκηνές έχουν σκοπό να σοκάρουν, ωστόσο η σεξουαλική βία που απεικονίζεται ξεπερνά τα αποδεκτά όρια!»

Ο διάσημος κριτικός Scott Weinberg που είδε την ταινία αναφέρει στον Guardian: Νομίζω ότι το φιλμ είναι τραγικό, άρρωστο, ενοχλητικό, διεστραμμένο και πανέξυπνο. Το θαύμασα και το μίσησα την ίδια ώρα. Και δεν θα το δω ποτέ ξανά. Ποτέ!».

Π/Θ

http://eglimatikotita.blogspot.com/2010/09/blog-post_4724.html