Ἡμερίδα μέ θέμα: «Κατάργηση τῶν μετρητῶν - τέλος τῆς ἐλευθερίας. Ὁδεύοντας πρός τόν ὁλοκληρωτισμό.» [Στάδιο Εἰρήνης καί Φιλίας, Σἀββατο, 24 Ἰουνίου 2017, 5μ.μ.] (ΒΙΝΤΕΟ- ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

hmerida katarghsh twn metrhtwn box 01

hmerida katarghsh twn metrhtwn 01


Ἡ ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ σέ συνεργασία μέ τήν Ἑνωμένη Ρωμηοσύνη, ὑπό τήν αἰγίδα τῆς Ἱ.Μ. Πειραιῶς, διοργάνωσαν στήν αἴθουσα "Μελίνα Μερκούρη" τοῦ Σταδίου Εἰρήνης καί Φιλίας (Σ.Ε.Φ.) μὲ ἐπιτυχία ἡμερίδα μὲ θέμα: «Κατάργηση τῶν μετρητῶν-τέλος τῆς ἐλευθερίας. Ὁδεύοντας πρός τόν ὁλοκληρωτισμό.

Ακολουθούν τα Βίντεο, τα Πορίσματα, το Δελτίο Τύπου, το Πρόγραμμα , και Φωτογραφίες της ημερίδας

 

ΒΙΝΤΕΟ

 

Πηγή: Εστία Πατερικών Μελετών

 

ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ

24-6-2017

Στίς 24 τοῦ μηνός Ἰουνίου 2017 διοργανώθηκε ἀπό τήν Ἑστία Πατερικῶν Μελετῶν καί τήν Ἑνωμένη Ρωμηοσύνη, στό Στάδιο Εἰρήνης καί Φιλίας (Σ.Ε.Φ.), στήν αἴθουσα Μελίνα Μερκούρη ἡμερίδα, ὑπό τήν αἰγίδα τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιῶς κ. Σεραφείμ μέ θέμα

«Κατάργηση Μετρητῶν - τέλος τῆς ἐλευθερίας.

Ὁδεύοντας πρός τόν ὁλοκληρωτισμό».

Μεταδόθηκε ἀπό τόν Ραδιοφωνικό Σταθμό τῆς Πειραϊκῆς Ἐκκλησίας FM 91,2  καί τηλεοπτικά ἀπό τό WebTV  καί τήν Ἀχελῶος TV .

Τήν ἡμερίδα συντόνισε ὁ αἰδεσιμολογιώτατος Πρωτοπρεσβύ­τερος Ἰωάννης Φωτόπουλος.

Ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιῶς ἐκήρυξε τήν ἔναρξη τῶν ἐργασιῶν τῆς ἡμερίδος προηγηθείσης προσευχῆς.  Ὁ Μητροπολίτης στήν ἐναρκτήρια ὁμιλία του τόνισε ὅτι ἀπό τόν Μεγάλο Ἀδελφό τῆς Νέας Τάξης ἐπιχειρεῖται ἡ καταπάτηση τῆς ἰδιωτικότητος καί ἡ καταστρατήγηση τῆς θεοσδότου ἐλευθερίας τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου. Ἡ ἀχρήματη κοινωνία εἶναι μέθοδος ἀσφυκτικοῦ ἐλέγχου καί καταδυνάστευσης τοῦ ἀνθρώπου. Ἀπαιτεῖται, κατέληξε, ἀπ᾿ ὅλους δυναμική ἀντίσταση, νήψη, ἐγρήγορση καί ὀρθόδοξη ὁμολογία.

Ἐν συνεχεία ὁ πανοσιολογιώτατος ἀρχιμ. Σαράντης Σαράντος παρουσίασε τήν προϊστορία τοῦ θέματος τῆς ἠλεκτρονικῆς ταυτότητος ἤ Κάρτας τοῦ Πολίτη καί τίς σχέσεις τους μέ τά capitalcontrols , τή μείωση τῶν μετρητῶν καί τή μείωση τῆς ἐλευθερίας τῶν πολιτῶν. Ἐπεσήμανε τή σημασία τῆς ἡμερίδος καί τό σκοπό της ὡς ἀναχώματος στά ἀντιλαϊκά, ἀντεθνικά καί ἀντίθεα σχέδια τῶν σχεδιαστῶν τῆς νεοταξικῆς ὁλοκληρωτικῆς δράσης.

Ἀπό τίς εἰσηγήσεις τῶν εἰδικῶν, ἐμπνευσμένων καί πεπειραμένων ὁμιλητῶν προέκυψαν τά παρακάτω πορίσματα:

1) Ὅσα ἀπίθανα καί ἐφιαλτικά ἐκτίθενται μέσα στό μυθιστόρημα τοῦ Ὄργουελ «1984» καί περιέχονται στά κινηματογραφικά ἔργα ἐπιστημονικῆς φαντασίας βλέπουμε στίς μέρες μας νά γίνονται πραγματικότητα. Αὐτή τή στιγμή σέ πολλές χῶρες τοῦ τρίτου κόσμου καί ὄχι μόνο, μεθοδεύεται ἡ πλήρης κατάργηση τῶν μετρητῶν καί ἡ ἐμφύτευση microchip , ἡ ὁποία προπαγανδίζεται ὡς ὠφέλιμη γιά ἰατρική χρήση, γιά ἀσφάλεια σέ ὅλα τά ἐπίπεδα καί γιά  καθημερινή διευκόλυνση.  Στόν ὁρίζοντα τῶν ἐξουσιαστῶν βρίσκεται καί ἡ χρήση laser γιά ἐπιδερμική ἐφαρμογή τοῦ RFID καί ἡ σατανική προσπάθεια διασυνδεσιμότητας τοῦ ἐγκεφάλου μέ τούς ἠλεκτρονικούς ὑπολογιστές.

Τό πιό δυσάρεστο εἶναι ἡ ἀλλοίωση τῶν συνειδήσεων πολλῶν συνανθρώπων μας πού ἀποδέχονται ἐθελούσια τό «τσιπάρισμα»  γιά λόγους ἐξυπηρετήσεως.

2. Τά μετρητά, πού εἶναι κατά τόν Ντοστογιέφσκυ, «ἡ ἐλευθερία κομμένη σέ νομίσματα» ἐνοχοποιοῦνται ἀπό τή Νέα Τάξη γιά τήν τρομοκρατία, τή φοροδιαφυγή, τή διακίνηση ναρκωτικῶν κλπ. Ἀπροσχημάτιστα τό ΔΝΤ μεθοδεύει τήν ἐξάλειψή τους καί προτείνει μεταξύ ἄλλων στίς χῶρες: α) κατάργηση τῶν χαρτονομισμάτων μεγάλης ἀξίας, β) πλαφόν καί ἄλλους περιορισμούς στίς συναλλαγές μέ μετρητά γ) οἰκονομικά κίνητρα γιά τήν ἐξάπλωση τῆς χρήσης τοῦ πλαστικοῦ χρήματος καί δ) ἐπικοινωνιακά προγράμματα γιά νά ἁπαλύνει τίς δικαιολογημένες ὑποψίες τῶν πολιτῶν. Ὅλα αὐτά ἔχουν ἤδη ἐφαρμοσθεῖ στήν πατρίδα μας ἀπό τά «ὑπάκουα» παιδιά τοῦ συστήματος. Ἡ κατάργηση τῶν μετρητῶν μπορεῖ νά ὠφελήσει πολλούς: Τράπεζες, Κυβερνήσεις, Ἑταιρεῖες, ἐκτός  ἀπό τούς ἁπλούς πολῖτες οἱ ὁποῖοι θά ὑπόκεινται σέ πλήρη λεγχο  γιά τό ποῦ  καί τό πῶς  ξοδεύουν καί τήν τελευταία τους δεκάρα. Κατά συνέπεια εἴτε κεντρικά σέ μία βάση δεδομένων, εἴτε «ἀποκεντρωμένα» σέ πολλές βάσεις δεδομένων, θά δημιουργηθεῖ πλῆρες ἰατρικό, καταναλωτικό, θρησκευτικό, πολιτικό καί ὁποιοδήποτε ἄλλο προφίλ τῶν πολιτῶν πού  θά καταντήσουν ἕρμαια τόσο τοῦ πολιτικοῦ ὅσο καί τοῦ χρηματοπιστωτικοῦ συστήματος ἐφ' ὅσον δέν θά ἔχουν πλέον στά χέρια τους τό βασικό ἀμυντικό τους ὅπλο: τήν ἀνάληψη τῶν καταθέσεών τους.

Ἡ ἠλεκτρονική διακυβέρνηση πού ἀποτελεῖ τό στοίχημα τῆς πολιτικῆς καριέρας τῶν κυβερνητῶν μας ἀποσκοπεῖ στήν ἑδραίωση τοῦ ἤδη ἱδρυθέντος παγκοσμίου συστήματος διακυβερνήσεως τῶν ἀνθρώπων.  Μέσῳ αὐτοῦ ἐλέγχονται τά οἰκονομικά ὅλων τῶν ἀνθρώπων πού ἀσφυκτιοῦν, ἀφοῦ οἱ τράπεζες μέ ἀντιλαϊκούς νόμους  ἀναγκάζουν τούς ἀνθρώπους σέ ἀλλοτριωμένο τρόπο ζωῆς, χωρίς ἀγάπη, χωρίς ἐπικοινωνία, χωρίς διάθεση γιά δημιουργία.

Σημαντικά γιά τήν ἡμερίδα μας καί τήν γενικότερη ἀντίσταση στήν ἐπιβολή τοῦ πλαστικοῦ χρήματος κρίνουμε τή στάση τοῦ διεθνοῦς φήμης οἰκονομολόγου και συγγραφέως NorbertH äring καί τό βιβλίο του «Ἡ κατάργηση τῶν μετρητῶν καί οἱ συνέπειές της».

3. Ἀντίθετα πρός τίς ἐπιταγές τοῦ Συντάγματος, τό ὁποῖο  κατοχυρώνει τήν προσωπική ἐλευθερία, τήν ἐλεύθερη ἀνάπτυξη τῆς προσωπικότητος, τά ἀνθρώπινα δικαιώματα τήν προστασία τῶν δεδομένων μας, ἡ ἐπιβολή τοῦ πλαστικοῦ χρήματος δημιουργεῖ προβλήματα στήν καθημερινή μας ζωή.  Χαρακτηριστική ἡ φράση «ἔπεσε τό σύστημα».   Παρά τά ὅ σα διακηρύττονται , μέ τό πλαστικό χρ ῆ μα δημιουργο ῦ νται ἐ μπόδια στίς ο ἰ κονομικές συναλλαγές , στήν πρόσβαση στήν ὑ γεία , τή δικαιοσύνη καί σέ ἄ λλα κοινωνικά δικαιώματα . Γίνεται ἐ κμετάλλευση τ ῶ ν προσωπικ ῶ ν δεδομένων ( data mining ) σέ σημε ῖ ο δυνατότητος πρόβλεψης καί ἐ λέγχου τ ῆ ς συμπεριφορ ᾶ ς τ ῶ ν πολιτ ῶ ν . Ἡ ἀ νεξαρτησί α τ ῆ ς πατρίδος μας καί ὅ λες ο ἱ ἐ λευθερίες τ ῶ ν πολιτ ῶ ν ἀ πειλο ῦ νται ἀ φο ῦ μεθοδεύεται ἡ πλήρης ἐ ξάρτηση τ ῆ ς ο ἰ κονομικ ῆ ς ζω ῆ ς ἀ πό ὑ περεθνικούς ὀ ργανισμούς (  visa  -  mastercard ). Ο ἱ προσωπικοί , κοινωνικοί καί ἐ θνικοί κίνδυνοι ἐ λλοχεύουν ἀ πό τήν κατάργηση τ ῶ ν μετ ρητ ῶ ν .

4. Τό αὐτεξούσιο τοῦ ἀνθρώπου, ἡ θεόσδοτη ἐλευθερία του πού σέβεται ἀπόλυτα ὁ Θεός, πλήττεται βάναυσα ἀπό τόν ἠλεκτρονικό καί οἰκονομικό ὁλοκληρωτισμό πού τείνει νά ἐπιβληθεῖ.

Ὁ ἐν Τριάδι Θεός ἔπλασε τόν ἄνθρωπο κατ’ εἰκόνα καί καθ’ ὁμοίωσιν Αὐτοῦ.  Ἡ εἰδοποιός διαφορά τοῦ ζεύγους τῶν πρωτοπλάστων ἀπό ὅλα τά ἄλλα δημιουργήματα ἦταν ἡ ἐλεύθερη βούληση καί ὁλοκάθαρο τό αὐτεξούσιο.  Μετά τήν παρακοή ἀμαυρώνεται ὁ νοῦς καί ἀλλοιώνεται τό αὐτεξούσιο.

Φαλκιδεύεται ἔτσι ἡ θεόσδοτη ἐλευθερία του ἀπό τόν ἀντίδικο Διάβολο καί κάθε γενιά καταδυναστεύεται ἀπό τά ἔργα του τά δόλια.

Στίς μέρες μας ἡ μεθοδευμένη πολεμική του κατά τῆς εἰκόνος τοῦ Θεοῦ παίρνει τραγικές διαστάσεις.  Προσπαθεῖ νά εἰσχωρήσει στά μύχια τῶν ἀνθρώπων καταστρατηγώντας ὅ,τι ἐν τῷ μεταξύ, μετά τήν ἐνανθρώπιση τοῦ Μονογενοῦς Υἱοῦ καί Λόγου τοῦ Θεοῦ, Σταύρωσή Του καί Ἀνάστασή Του δημιουργήθηκε πρός σωτηρίαν τοῦ ἀνθρώπου.  Ὁ ἀρχέκακος ὄφις τῆς ἀνομίας, ὁ Διάβολος, ἀνατρέπει νόμους, συνήθειες, ἤθη καί ἔθιμα, τήν ἀληθῆ κατά Θεόν γνώση καί ὁτιδήποτε συγκροτεῖ καί θεώνει τόν ἄνθρωπο.  Ὁ ὑπαρκτός πολέμιος τοῦ ἀνθρώπου ἔχει τό θράσος διά τοῦ κυρίου ἐκπροσώπου του, τοῦ Ἀντιχρίστου, νά προσπαθεῖ νά ἐκδιώξει τόν Χριστό ἀπό τίς ψυχές τῶν ἀνθρώπων καί ἀπό τίς κοινωνίες τους.

 Ἡ σύγχρονη ἀποστασία ἀπό τήν ὀρθόδοξη πίστη καί ἡ καταπάτηση τῶν εὐαγγελικῶν ἐντολῶν εἶναι ἡ αἰτία τῶν παρόντων καί μελλοντικῶν δεινῶν.  Αὐτά δίνουν στόν Ἀντίχριστο τή δύναμη «νά διακηρύττει» ὅπως γράφει ὁ ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς «ὅτι ὅλοι οἱ νόμοι τοῦ Θεοῦ, ὅλοι οἱ νόμοι τοῦ Χριστοῦ εἶναι κακοί καί ἐπικίνδυνοι, ὅτι εἶναι θανατηφόροι...πρέπει νά ἀπορριφθοῦν καί νά ἀντικατασταθοῦν μέ ἄλλους νόμους ἀντιθέτου περιεχομένου...!». Μέ αὐτή τή στόχευση ἐπιβάλλεται σήμερα ὁλοένα αὐξανόμενη ἡ χρήση τοῦ δυσωνύμου ἀριθμοῦ 666 στά ἠλεκτρονικά συστήματα ἐξυπηρετήσεως, στή διεθνῆ διακίνηση προϊόντων πληροφοριῶν καί ὑπηρεσιῶν.  Ἔτσι ἑδραιώνεται ἕνα παγκόσμιο συγκεντρωτικό σύστημα ἐξουσίας καί ὅσοι ἀρνηθοῦν νά προσχωρήσουν σ’αὐτό, ἀπειλοῦνται μέ οἰκονομικό ἀποκλεισμό.  Συγκεκριμένα γεγονότα ἀπό τήν ἀναπτυσσόμενη κοινωνία χωρίς μετρητά, ἀποδεικνύουν τά ἀπάνθρωπα σχέδια ὅσων δραστηριοποιοῦνται γιά τήν ἐπιτυχῆ ἐγκαθίδρυση τοῦ παγκοσμίου ἀντιχρίστου κράτους.

Ἰδιαίτερα μέσῳ τῆς παντοδύναμης ψηφιακῆς τεχνολογίας μάχεται νά ἑνώσει ὅλον τόν κόσμο σέ μιά παγκόσμια δικτατορία.  Ὑποχρεωτικά κάθε ἄνθρωπος θά πρέπει νά μετέχει ὡς μέλος σ’ αὐτήν, ὑπάκουος ἀπόλυτα στούς νόμους της καί τίς ἀπαιτήσεις της.  Θά παραμένει ἀνικανοποίητος ἄν δέν εἶναι γνωστή κάθε σκέψη, κάθε κίνηση, κάθε δραστηριότητα τοῦ ἀνθρώπου. Μέσῳ τῆς συγχρόνου ψηφιακῆς τεχνολογίας εἶναι πανεύκολη καί ἄμεση ἡ γνώση ὅλων τῶν προσωπικῶν δεδομένων.  Σκοπός τῶν δυναστῶν τῆς νέας ἀντίχριστης Ἐποχῆς εἶναι νά ἐμφυτεύσουν τό τσιπάκι μέ ἄπειρες καταγραφικές δυνατότητες στό χέρι ἤ στό μέτωπο καί ἔτσι νά διαφεντεύουν ὅλη τήν Οἰκουμένη.

Δέν ἦταν δυνατόν νά φθάσουν σ’ αὐτό τό πολυπόθητο τέλος, ἄν δέν τούς εἶχε φυτέψει στό μυαλό τους ὁ Διάβολος τό σχέδιο τοῦ οἰκονομικοῦ ἀποκλεισμοῦ ὅλων τῶν ἀνθρώπων, πρᾶγμα πού σήμερα διερχόμαστε.  Τά capitalcontrols ἀπετέλεσαν τήν κορυφαία μέχρι σήμερα ἔκφραση τῆς οἰκονομικῆς καταπιέσεως.

Ἕπεται ἡ γενίκευση τῶν καρτῶν σ’ ὅλες τίς συναλλαγές καί τό τσιπάρισμα μαζί μέ τό σφράγισμα τοῦ Ἀντιχρίστου.

Ὁ Πανάγαθος Τριαδικός Θεός φρόντισε νά ἀποκαλύψει τόσο στό τελευταῖο βιβλίο τῆς Καινῆς Διαθήκης ὅσο καί στόν Ἅγιο Παΐσιο τίς σχετικές διαδικασίες τοῦ σφραγίσματος καί τῶν συνεπειῶν του ἀπό αὐτούς πού θά τό δεχθοῦν.  Ἐκεῖνοι πού δέν θά δεχθοῦν τή σφραγίδα τοῦ Ἀντιχρίστου τῆς ὁποίας ὁ κωδικός εἶναι τό 666, θά ἐπιβιώσουν διά πίστεως καί θά περάσουν στήν αἰωνιότητα. 

Ἐπιβάλλεται λοιπόν ἐπειγόντως, τώρα, ἡ ὀρθή στάση ἀπέναντι στόν πνευματικό κίνδυνο στερήσεως τῆς θεοσδότου ἐλευθερίας μας καί ἡ ἀντίστασή μας στήν ἐπίθεση τῆς Νέας Ἐποχῆς, ὅπως καθορίζεται ἀπό τήν ὀρθόδοξη παράδοση, τή διδασκαλία τῶν ἁγίων Πατέρων καί τήν ἔνδοξη ἱστορία μας. Ἑνωμένοι, μέ σταθερές βάσεις νά θέσουμε τόν ἑαυτό μας ἀνάχωμα στήν ἐπιβολή τῶν δυνάμεων τοῦ Ἀντιχρίστου. 

Ἄς ἀποφασίσουμε ὡς κόκκινη γραμμή – δέν τήν περνοῦμε, ὡς ἐδῶ καί μή παρέκει –τήν κάρτα μέ ὁποιαδήποτε μορφή, σχῆμα ἤ ὀνομασία, ἡ ὁποία ταυτισμένη μέ μᾶς θά περιέχει τά πάντα καί θά χρησιμοποιεῖται γιά ὅλα, μιά κάρτα «ὅλα σέ ἕνα». Σ΄αὐτήν θά πρέπει νά ἀντιδράσουμε καί νά ἀρνηθοῦμε τήν παραλαβή της.

Ἀπό τήν ἄλλη, πρέπει ὡς πράξη ἀντιστάσεως, ἀπαιτεῖται, νά χρησιμοποιοῦμε ὅσο εἶναι δυνατόν περισσότερο τά μετρητά στίς συναλλαγές μας.

Ὅπλα στόν ἀγῶνα μας ἄς παραμείνουν ἡ διαρκής μετάνοια, ἡ καρδιακή συντριβή, ἡ ἀδιάλειπτη προσευχή ἡ ἐκζήτηση τοῦ θείου ἐλέους.  Ἡ ἔμπονη μετάνοια, ὅπως ἔχει δείξει ἡ βιβλική καί ἐκκλησιαστική μας ἱστορία μπορεῖ νά κάμψει τή δικαιολογημένη ὀργή τοῦ Θεοῦ γιά τήν ἀποστασία μας ἀπό τό θέλημά Του.  Παράδειγμά μας ἄς παραμένει ἡ παρρησία τῶν ἁγίων Τεσσαράκοντα Μαρτύρων πού βροντοφωνοῦσαν: «Δριμύς ὁ χειμών, ἀλλά γλυκύς ὁ Παράδεισος». Ἐν μέσῳ τοῦ φρικτοῦ μαρτυρίου ἀποκαλυπτόταν ὁ Παράδεισος. Μακάρι οἱ εὐχές τῶν ἑκατομμυρίων μαρτύρων τῆς Μίας Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας μας νά μᾶς στηρίζουν ὅλους μας καί νά μᾶς ἀξιώσουν τῆς αἰωνίου τρυφῆς τοῦ Παραδείσου.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Μὲ ἐπιτυχία ὁλοκληρώθηκαν οἱ ἐργασίες τῆς ἡμερίδος μὲ θέμα: «Κατάργηση μετρητῶν, τέλος τῆς ἐλευθερίας. Ὁδεύοντας πρὸς τὸν ὁλοκληρωτισμό», ἡ ὁποῖα πραγματοποιήθηκε στὴν αἴθουσα «Μελίνα Μερκούρη», τοῦ σταδίου Εἰρήνης καὶ Φιλίας (ΣΕΦ), ὑπὸ τὴν αἰγίδα τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πειραιῶς, σήμερα 24 Ἰουνίου 2017, μὲ συνδιοργανωτὲς τὴν “Ἑστία Πατερικῶν Μελετῶν” καὶ τὴν “Ἑνωμένη Ρωμηοσύνη”. Οἱ ἐμπεριστατωμένες εἰσηγήσεις τῶν ὁμιλητῶν κράτησαν μέχρι τέλους ζωηρὸ τὸ ἐνδιαφέρον τοῦ κόσμου, ποὺ γέμισε τὴν αἴθουσα γιὰ νὰ παρακολουθήσει τὶς ἐργασίες της.

Τὴν ἐκδήλωση προλόγισε ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιῶς καὶ Φαλήρου κ.κ. Σεραφείμ, ὁ ὁποῖος τόνισε, σὲ γενικὲς γραμμές, ὅτι ἡ κατάργηση τῶν μετρητῶν, ἡ κάρτα τοῦ πολίτη, ἀλλὰ καὶ ἡ ἠλεκτρονικὴ διακυβέρνηση ἐν γένει, ὁδηγοῦν μὲ μαθηματικὴ ἀκρίβεια στὴν πλήρη ἀστυνόμευση-παρακολούθηση τοῦ ἀνθρώπου καὶ κατὰ συνέπεια στὴν κατάργηση τῆς ἐλευθερίας του καὶ τελικῶς στὴν πλήρη ὑποδούλωσή του. Χρειάζεται, λοιπόν, μεγάλη προσοχή, ἐπαγρύπνηση, νήψη καὶ πολλὴ προσευχή, ὥστε νὰ ἀντιμετωπισθοῦν ἐκ μέρους τῶν ὀρθοδόξων χριστιανῶν τὰ προβλήματα ποὺ προκύπτουν ἀπὸ ὅλες αὐτὲς τὶς ἐξελίξεις.

Στὴ συνέχεια προσῆλθε στὸ βῆμα ἡ βυζαντινὴ χορωδία «Ἐν Ψαλτηρίῳ», ἡ ὁποῖα ἔψαλλε ἀπολυτίκια Ἁγίων, καθῶς καὶ ἐκκλησιαστικοὺς ὕμνους.

Ἀκολούθως τὸν λόγο ἔλαβε ὁ Πανοσιλογ. Ἀρχιμ. Σαράντης Σαράντος, ἐφημέριος τοῦ Ἱ.Ν. Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου Ἀμαρουσίου. Ὁ π. Σαράντης ἐξήγησε τοὺς σκοποὺς τῆς σημερινῆς ἐκδήλωσης, κάνοντας μία ἱστορικὴ ἀναφορὰ στὸ θέμα τῶν ἠλεκτρονικῶν ταυτοτήτων, ὅπως αὐτὸ προωθήθηκε ἀπὸ τὶς ἑκάστοτε κυβερνήσεις τῶν τελευταίων 30 περίπου ἐτῶν, καθὼς καὶ στὶς ἀντιδράσεις ἐκ μέρους τῆς Ἐκκλησίας, κλήρου καὶ λαοῦ.

Ἔπειτα ὁ Dr. Δημήτριος Χιωτακάκος, διδάκτωρ Ἠλεκτρονικῆς καὶ Τηλεπικοινωνιῶν τοῦ Manchester Univercity, United Kingdom, ἀνέπτυξε τὴν εἰσήγησή του μὲ θέμα: «Ἡ ὀργουελικὴ διάσταση τῆς ἀχρήματης κοινωνίας». Ὁ Dr. Χιωτακάκος ἀναφέρθηκε σὲ χῶρες τῆς Εὐρώπης, ποὺ προπορεύονται ὡς πρὸς τὴν κατάργηση τῶν μετρητῶν. Προπορεύονται, λοιπόν, οἱ σκανδιναβικὲς χῶρες καὶ κυρίως ἡ Σουηδία μὲ περίπου τὸ 50% τῶν συναλλαγῶν ἐκεῖ νὰ γίνεται ἠλεκτρονικὰ. Στὴ συνέχεια ἔκανε ἐκτενῆ ἀναφορὰ μέσῳ χρήσης βίντεο στὶς θετικὲς καὶ ἀρνητικὲς συνέπειες ἀπὸ τὴν ἐξέλιξη τῆς τεχνολογίας καὶ τὸ πάντρεμά της μὲ τὸν ἄνθρωπο. Ἀρκετὸς λόγος ἔγινε στὸ σημεῖο αὐτὸ γιὰ τὸ γνωστὸ τσιπάκι (RFID), στὸ ὁποῖο ἀποθηκεύονται ὅλες οἱ ἀπαραίτητες πληροφορίες καὶ τὸ ὁποῖο ἐμφυτεύεται στὸ χέρι (ὑποδορίως στὸ δέρμα).

Μετὰ τὸν Dr. Χιωτακάκο στὸ βῆμα ἀνέβηκε ὁ κος Δῆμος Θανάσουλας, δικηγόρος παρ’ Ἀρείῳ Πάγῳ, ὁ ὁποῖος ἀνέπτυξε τὸ θέμα: «Ἠλεκτρονικὴ Διακυβέρνηση καὶ πλαστικὸ χρῆμα: Ἐπιπτώσεις στὴν ἀτομικὴ καὶ κοινωνικὴ ἐλευθερία». Ὁ κος Θανάσουλας ξεκίνησε τὴν εἰσήγησή του ἀναφερόμενος στὰ δικαιώματα ποὺ προβλέπει τὸ Σύνταγμα γιὰ τοὺς πολῖτες τῆς χώρας μας. Ἐν συνεχείᾳ μίλησε ἐκτενῶς γιὰ τὰ προβλήματα ποὺ προκύπτουν ἀπ’ τὴν ἠλεκτρονικὴ διακυβέρνηση. Ἔκανε λόγο γιὰ τὸ 666 ὡς ἀριθμὸ ἀνθρώπου, ὅπως αὐτὸς περιγράφεται, ἀλλὰ καὶ καταδικάζεται στὸ ἱερὸ κείμενο τῆς Ἀποκάλυψης τοῦ Ἰωάννη, ἐνῶ μετὰ ἀπὸ παράθεση πλήθους ἐπιχειρημάτων καὶ πρακτικῶν παραδειγμάτων κατέληξε στὸ συμπέρασμα, ὅτι ἡ κατάργηση τῶν μετρητῶν ὁδηγεῖ στὴν πλήρη ἐξάρτηση ἀπ’ τὶς τράπεζες καὶ τὶς πολυεθνικὲς καὶ κατὰ συνέπεια στὴν ἀπώλεια τῆς ἐλευθερίας τοῦ ἀνθρώπου.

Ἡ ἡμερίδα συνεχίστηκε μὲ τὸν κο Στάθη Ἀδαμόπουλο, Οἰκονομολόγο-Ἐκπαιδευτικὸ, μὲ Msc στὴ χρηματοοικονομική, ὁ ὁποῖος ἀνέλυσε τὸ θέμα: «Κοινωνία χωρὶς μετρητά: Στενεύει ὁ κλοιός». Ὁ ὁμιλητὴς ξεκίνησε μὲ τὴν παράθεση μελέτης τοῦ ΔΝΤ περὶ ἀνάγκης κατάργησης τῶν μετρητῶν στὶς συναλλαγές, σύμφωνα μὲ τὴν ὁποῖα τὰ χρήματα ἐπιβάλλεται νὰ καταργηθοῦν παγκοσμίως. Συνέχισε μὲ ἀναφορὰ στὴ φοροδιαφυγὴ, ἡ ὁποῖα προβάλλεται ὡς ἕνας ἐκ τῶν βασικῶν λόγων, γιὰ τὸν ὁποῖο ὀφείλουν ὅλοι νὰ καθιερώσουν τὴ χρήση τοῦ ἠλεκτρονικοῦ χρήματος. Ἀναφέρθηκε, ἐπίσης, στὴν κατάσταση ποὺ ἐπικρατεῖ σήμερα σὲ χῶρες τοῦ ἐξωτερικοῦ σχετικὰ μὲ τὰ προσωπικὰ δεδομένα. Στὸ σημεῖο αὐτὸ ἐξήγησε ὁ ὁμιλητὴς, πὼς μὲ βάση τὴν ἀρχὴ τῶν παγκοσμιοποιητῶν ὅτι: “τὰ δεδομένα εἶναι τὸ ὑλικὸ τοῦ μέλλοντος”, καταπατοῦνται ἐπὶ τῆς οὐσίας τὰ προσωπικὰ δεδομένα, ἐφόσον διακινοῦνται ἀπὸ ἑταιρεία σὲ ἑταιρεία, ὀργανισμοὺς, κράτη, πολυεθνικὲς κτλ. Ἔπειτα ἀναφέρθηκε σὲ καινούργια συστήματα ἐξακρίβωσης καὶ ταυτοποίησης ἀτόμου ἀπὸ βιομετρικὰ δεδομένα (πχ. ἡ παλάμη, στὴν ὁποῖα οἱ φλέβες κάθε ἀνθρώπου ἔχουν μοναδικὸ σχηματισμό), ἐνῶ μὲ συγκεκριμένα παραδείγματα κατέδειξε πόσο εὐάλωτος εἶναι ὁ πολίτης ἀπ’ τὴν ἄλογη χρήση τῶν ἠλεκτρονικῶν μέσων. Σύμφωνα μὲ αὐτὸ οἱ ἀγορὲς μέσῳ διαδικτύου χειραγωγοῦνται πολὺ εὔκολα ἀπὸ τοὺς ἰθύνοντες καὶ φτιάχνεται συγκεκριμένο προφίλ ἑνὸς ἑκάστου πολίτη μὲ βάση τὶς προτιμήσεις του. Ἄλλα παραδείγματα, ποὺ ἀνέφερε ὁ ὁμιλητὴς καὶ ἀποδεικνύουν ὅτι πράγματι ὑφίσταται σοβαρὸ πρόβλημα μὲ τὴν ἀσφάλεια τῶν προσωπικῶν δεδομένων τῶν πολιτῶν εἶναι τὰ ἑξῆς: α) στὴν Ἀμερικὴ προέκυψε τεράστιο ζήτημα ὕστερα ἀπὸ τὴ διαρροὴ προσωπικῶν δεδομένων 198 ἑκατομμυρίων πολιτῶν, β) στὸ τραπεζικὸ σύστημα παγκοσμίως ἐπίσης ὑπάρχουν μεγάλα προβλήματα ἀσφάλειας, γ) ἡ Γαλλία φοβᾶται τὴν ἠλεκτρονικὴ ψῆφο λόγῳ ἀπειλῆς κυβερνοεπίθεσης, ἐνῶ καὶ στὴ Γερμανία διαμορφώνονται παρόμοιες ἐπιφυλάξεις. Τέλος, ὁ κος Ἀδαμόπουλος παρουσίασε κάποια γενικὰ συμπεράσματα, ποὺ προκύπτουν ἀπ’ τὴν ἀνεξέλεγκτη χρήση τῶν ἠλεκτρονικῶν μέσων: 1) Κερδίζουν οἱ τράπεζες καὶ χάνουν οἱ πολῖτες (τὴν ἐλευθερία τους), 2) θὰ αὐξηθοῦν δραματικὰ τὰ ἔξοδα τῶν ἠλεκτρονικῶν συναλλαγῶν, 3) θὰ αὐξηθοῦν δραματικὰ οἱ ἠλεκτρονικὲς ληστεῖες, 4) ὅλα τὰ ἠλεκτρονικὰ συστήματα εἶναι πραγματικὰ “σουρωτήρια” καὶ τίποτα ἀπ’ αὐτὰ δὲν εἶναι ἀπρόσβλητο, 5) θὰ ἀλλάξουν ἄρδην οἱ κοινωνικὲς σχέσεις. Γιὰ ὅλους τοὺς παραπάνω λόγους ὀφείλουμε νὰ εἴμαστε σὲ συνεχῆ ἐπαγρύπνηση.

Τὸν κο Ἀδαμόπουλο ὰκολούθησε στὸ βῆμα ὁ τελευταῖος ὁμιλητὴς, Πανοσιολ. Ἀρχιμ. Ἀθανάσιος Ἀναστασίου, Προηγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Μεγάλου Μετεώρου τῶν Ἁγίων Μετεώρων, ἀναπτύσσοντας τὸ θέμα: «Οἰκονομικὸς ὁλοκληρωτισμός: Μία θεολογικὴ προσέγγιση». Ὁ Πανοσιολογιώτατος προσέγγισε τὸ ζήτημα τοῦ αὐτεξουσίου τοῦ ἀνθρώπου, τὸ ὁποῖο πλήττεται καὶ καταπατεῖται πλήρως ἕνεκα τῆς κατάργησης τῶν μετρητῶν καὶ γενικῶς τῆς ἠλεκτρονικῆς διακυβέρνησης. Στὴ συνέχεια ἀναφέρθηκε στὸν ἀντίχριστο, ὁ ὁποῖος θὰ εἶναι ταυτισμένος πλήρως μὲ τὴν ἀνηθικότητα καὶ τὴν κατάπτωση τοῦ κόσμου τούτου, καθὼς καὶ στὴν ἐπιβολὴ ἑνὸς παγκοσμίου συστήματος διακυβέρνησης, στὸ ὁποῖο, ἄν κανεὶς δὲν θελήσει νὰ ἐνταχθεῖ, θὰ εἶναι ἀπόβλητος ἀπὸ τὴν κοινωνία. Ἐξήγησε, ὅτι ἡ ἐπιβολὴ τῆς ἠλεκτρονικῆς διακυβέρνησης εἶναι προάγγελος τῆς κάρτας τοῦ πολίτη καὶ τελικῶς τοῦ σφραγίσματος, γι’ αὐτὸ καὶ πρέπει νὰ εἴμαστε πολὺ φειδωλοὶ ὡς πρὸς τὴ χρήση τῶν ἠλεκτρονικῶν μέσων. Ἀναφέρθηκε στὸν Ἅγιο Παΐσιο καὶ τὴ γνωστὴ ἐπιστολὴ ποὺ συνέγραψε, προειδοποιῶντας τὶς ἑπόμενες γενιὲς, γιὰ ὅλα ὅσα ἔρχονται. Κατέληξε δὲ τὸ λόγο του τονίζοντας ὅτι χρειάζεται ἀντίσταση ἀπέναντι σὲ ὅλες αὐτὲς τὶς ἐπιβουλὲς τῆς Νέας Τάξης Πραγμάτων. Καὶ ἡ μεγαλύτερη ἀντίσταση εἶναι ἡ ἔμπρακτη μετάνοια καὶ ἡ προσευχή. Νὰ μὴν τὰ ρίχνουμε ὅλα στοὺς ἄλλους. Πραγματικὴ μετάνοια εἶναι νὰ ἀσχολούμαστε μὲ τὶς δικές μας ἁμαρτίες, λάθη καὶ σφάλματα καὶ κάπως ἔτσι νὰ ὁδηγούμαστε σὲ ὁλοκληρωτικὴ μεταστροφὴ τῆς σκέψης καὶ τοῦ τρόπου ζωῆς μας.

Ἡ ἐκδήλωση συνεχίστηκε μὲ τὴν προβολὴ συνέντευξης τοῦ οἰκονομολόγου, συγγραφέα καὶ δημοσιογράφου Norberg Häring, στὴν ὁποῖα ἐξηγεῖ καὶ ἀναλύει τοὺς κινδύνους ποὺ προκύπτουν ἀπὸ τὴν κατάργηση τῶν μετρητῶν, μὲ μεγαλύτερο ἀπ’ ὅλους τὴν ἀπώλεια τῆς ἐλευθερίας τοῦ ἀνθρώπου.

Μετὰ τὸ πέρας τῆς προβολῆς πραγματοποιήθηκε ὀλιγόλεπτη συζήτηση, ἔπειτα ἀναγνώσθηκαν τὰ πορίσματα τῆς ἡμερίδος, ἐνῶ ἡ ἐκδήλωση ἔλαβε τέλος μὲ τὸν ἐθνικὸ ὕμνο, τὸν ὁποῖο ψάλλαμε ὅλοι οἱ παρευρισκόμενοι ὁμοθυμαδόν.

Τέλος, ἡ Ἑνωμένη Ρωμηοσύνη αἰσθάνεται τὴν ἀνάγκη νὰ εὐχαριστήσει τὸν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Πειραιῶς καὶ Φαλήρου κ.κ. Σεραφεὶμ γιὰ τὴν ἀμέριστη συμπαράσταση καὶ βοήθειά του ὄχι μόνο γιὰ τὴν πραγματοποίηση τῆς σημερινῆς ἐκδήλωσης, ἀλλὰ καὶ πάντοτε, τὴν Ἑστία Πατερικῶν Μελετῶν καὶ ἰδιαιτέρως τὸν Πανοσιολογιώτατο Ἀρχιμ. π. Σαράντη Σαράντο, τὴν βυζαντινὴ χορωδία “Ἐν Ψαλτηρίῳ”, τοὺς κ.κ. ὁμιλητές, τὸν Ἀχελῶο TV καὶ ὅλους ὅσους βοήθησαν γιὰ τὴν ἐπιτυχία αὐτῆς τῆς προσπάθειας!

 

Πηγή: Ενωμένη Ρωμηοσύνη

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Πρόεδρος-Συντονιστής: Πρωτοπρ. Ἰωάννης Φωτόπουλος

17:00 - 17:15: Προσευχή καί κήρυξη ἐνάρξεως τῶν ἐργασιῶν τῆς ἡμερίδος ὑπό τοῦΣεβασμ. Μητροπολίτου Πειραιῶς κ. Σεραφείμ.

Χαιρετισμοί.

17:15 - 17:35: Χορωδία «Ἐν Ψαλτηρίῳ».

17:35 - 17:45: Πανοσιολ. Ἀρχιμ. Σαράντης Σαράντος, Ἐφημέριος Ἱ.Ν. Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου Ἀμαρουσίου- Ὁ σκοπός τῆς σημερινῆς ἡμερίδος.

17:45 - 18:10: Dr. Δημήτριος Χιωτακάκος Διδάκτωρ Ἠλεκτρονικῆς & Τηλεπικοινωνιῶν τοῦ Manchester University, United Kingdom.- «Ἡ ὀργουελική διάσταση τῆς ἀχρήματης κοινωνίας».

18:10 - 18:35: Δῆμος Θανάσουλας Δικηγόρος παρ᾿ Ἀρείῳ Πάγῳ- «Ἠλεκτρονική Διακυβέρνηση καί πλαστικό χρῆμα: Ἐπιπτώσεις στήν ἀτομική καί κοινωνική ἐλευθερία».

18:35 - 19:00: Στάθης Ἀδαμόπουλος Οἰκονομολόγος-ἐκπαιδευτικός, Msc στήν χρηματοοικονομική.- «Κοινωνία χωρίς μετρητά: Στενεύει ὁ κλοιός».

19:00 - 19:15: Διάλειμμα

19:15 - 19:30: Συνέντευξη μέ τόν οἰκονομολόγο, συγγραφέα καί δημοσιογράφοNorbert Häring.

19:30 - 19:55: Πανοσιολ. Ἀρχιμ. Ἀθανάσιος Ἀναστασίου Προηγούμενος Ἱερᾶς Μονῆς Μεγάλου Μετεώρου Ἁγίων Μετεώρων- «Οἰκονομικός ὁλοκληρωτισμός: Μία θεολογική προσέγγιση»

19:55: Συζήτηση

20:45: Πορίσματα

21:00: Ἐθνικός Ὕμνος

 

Πηγή: Ἑστία Πατερικῶν Μελετῶν

 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

hmerida katarghsh twn metrhtwn 01

hmerida katarghsh twn metrhtwn 01

hmerida katarghsh twn metrhtwn 01

hmerida katarghsh twn metrhtwn 01

hmerida katarghsh twn metrhtwn 01

hmerida katarghsh twn metrhtwn 01

hmerida katarghsh twn metrhtwn 01

hmerida katarghsh twn metrhtwn 01

hmerida katarghsh twn metrhtwn 01

hmerida katarghsh twn metrhtwn 01

hmerida katarghsh twn metrhtwn 01

hmerida katarghsh twn metrhtwn 01

hmerida katarghsh twn metrhtwn 01

hmerida katarghsh twn metrhtwn 01

hmerida katarghsh twn metrhtwn 01

hmerida katarghsh twn metrhtwn 01

hmerida katarghsh twn metrhtwn 01

hmerida katarghsh twn metrhtwn 01

hmerida katarghsh twn metrhtwn 01

hmerida katarghsh twn metrhtwn 01

hmerida katarghsh twn metrhtwn 01

hmerida katarghsh twn metrhtwn 01

hmerida katarghsh twn metrhtwn 01

hmerida katarghsh twn metrhtwn 01

 

Πηγή:Romfea

 

Σχετικά άρθρα:

1. Ἡμερίδα μέ θέμα: «Κατάργηση τῶν μετρητῶν - τέλος τῆς ἐλευθερίας. Ὁδεύοντας πρός τόν ὁλοκληρωτισμό.» [Στάδιο Εἰρήνης καί Φιλίας, Σἀββατο, 24 Ἰουνίου 2017, 5μ.μ.] (ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ)

2. Ἡμερίδα μέ θέμα: «Κοινωνία χωρίς μετρητά. Προοπτική ή εφιάλτης;» (ΒΙΝΤΕΟ- ΚΕΙΜΕΝΑ- ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ)

 

Ημερίδα με θέμα: «Ταυτότητα φύλου -

 

Εργαλεία Επισκεπτών

feed-image

Έχουμε 92 επισκέπτες και κανένα μέλος σε σύνδεση

Δεν ξεχνώ

ΝΟΜΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ

Τα  άρθρα, τα σχόλια και τα εν γένει κείμενα, εκφράζουν τις απόψεις των συγγραφέων τους ή και των ιστοσελίδων και ιστοτόπων που τα δημοσίευσαν αρχικά. Η παρούσα ιστοσελίδα τα δημοσιεύει ή τα αναδημοσιεύει ως αρχειακό και ιστορικό υλικό και καταβάλει κάθε προσπάθεια να μην περιλαμβάνει περιεχόμενο που εμπίπτει σε νομοθετικές απαγορεύσεις. Σε καμμία περίπτωση δεν αποδέχεται, ούτε και υιοθετεί, σχόλια και χαρακτηρισμούς κειμένων που θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν  ως δυσφήμιση κάθε μορφής ή παράνομη αποκάλυψη στοιχείων και δεδομένων. Αν διαπιστώσετε δημοσιευμένο περιεχόμενο που εμπίπτει σε νόμιμες απαγορεύσεις, παρακαλούμε στείλτε σχετικό e-mail στην ηλ. δ/νση : tideon at tideon.org . Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε τους  όρους χρήσης και τις διευκρινίσεις για το περιεχόμενο.