Θησαύρισμα ἰδεῶν καί ἀναφορῶν γιά τήν Ὀρθοδοξία καί τόν Ἑλληνισμό

gerontissa gavrihlia h gerontissa ths xaras 01


Καί πάλι στό προσκήνιο ἡ μοναχή Γαβριηλία Παπαγιάννη, ὡς μία ἐξαίρετη ἁγία μορφή.

Στό προηγούμενο σχετικό βιβλίο περί τῆς ἴδιας μοναχῆς, ¨Ἀσκητική τῆς Ἀγάπης¨, πολύ συνοπτικά, μέσα ἀπό τό συναίσθημα περνοῦν ἁπαλά ἀλλότριες διδασκαλίες: συγκρητιστικά στοιχεῖα, λίγο Ἰνδουϊσμό-Γκουρουϊσμό, προτεστάντικου τύπου γλωσσολαλιά, χορτοφαγία κουλτούρας, ἀποκρυφιστική ὁλιστική θεώρηση τοῦ κόσμου, Υama (ἡ πεποίθηση τῆς γερόντισσας πώς τό σέξ, ἀκόμα καί μέσα στό γάμο, εἶναι ἀντιθεϊκό), ἀνυπαρξία - Νέκρωση πρίν καί μετά τό θάνατο, διαλογισμό ἀντί προσευχῆς, θετική σκέψη, μακριά οἱ ἐνοχές, διαφήμιση ἰνδουϊστῶν διδασκάλων, δεισιδαιμονίες, μηνύματα ὁράσεις πλάνες, ἰαματικό χάρισμα, ἐπικίνδυνη ἀγάπη, περίεργη φυσιοθεραπεία.

Στό νέο βιβλίο «Η Γερόντισσα της χαράς - Μοναχή Γαβριηλία Παπαγιάννη», τῆς συγγραφέως μοναχῆς Φιλοθέης, ἡγουμένης τοῦ ἱεροῦ Ἡσυχαστηρίου "Παναγία τῶν Βρυούλων", ἀπό τίς ἐκδόσεις ''Επιστροφή'' συναντοῦμε ἄλλες ἀλλότριες διδασκαλίες, ὅπως:

Ἐπικίνδυνη ἐπικοινωνία μέ ἀγγέλους, θέα ἀγγέλων...

Ἐκμετάλλευση ἀγαθῶν λόγων· τά καλά περιστασιακά λόγια κάποιων γερόντων γιά τήν γερόντισσα Γαβριηλία ἤ ἡ ἁπλή ἐπικοινωνία μαζί της δέν σημαίνει καί ἀναγνώριση μίας ἁγιότητας σ’αὐτήν.

Ἰνδουϊστική στάση ζωῆς. ¨...ὅταν σέ ἀκούω, ἐγώ δέν ὑπάρχω, προσπαθῶ νά γίνω ἐσύ, ὥστε νά μπορέσω νά σέ καταλάβω καί νά σέ βοηθήσω, ὁπότε ποιός νά κουραστεῖ, ἀφοῦ ἐγώ δέν ὑπάρχω;¨( σελ. 51)

Ὁ ἅγιος κατά τούς διαπροσωπικούς διαλόγους δέν χάνει τήν αὐτοσυνειδησία του, δέν ἐξαφανίζεται μέσα στόν ἄλλο, δέν ταυτίζεται μέ τόν ἄλλο, δέν διακατέχεται ἀπό ἐνσυναίσθηση ( νέος ἀποκρυφιστικός ὅρος τῆς Νέας Ἐποχῆς). Ἀλλά διά τῆς χάριτος τοῦ Ἁγίου Πνεύματος κατανοεῖ τή θέση τοῦ ἄλλου. Τό Ἅγιο Πνεῦμα τοῦ ἀποκαλύπτει τό βάθος τῆς ψυχῆς τοῦ ἄλλου, ὥστε νά μπορεῖ ἀποτελεσματικά νά τόν μεταμορφώσει.

¨ὅταν μιλοῦσες μαζί της - λέει ἡ Α. - ἔνιωθες ὅτι γινόταν ἐσύ, ἦταν σά νά μιλοῦσες στόν ἑαυτό σου...γι αὐτό καί δέν ἔλεγε τίποτε, δέν σέ διόρθωνε, μέ ἀποτέλεσμα νά νοιώθεις πολύ ἄνετα μαζί της, ὅπως νοιώθεις μέ τόν ἑαυτό σου¨.(σελ. 52). Αὐτό γιατί κατεγράφη στό βιβλίο; Περισσότερο θυμίζει ἀποκρυφισμό παρά ὑγιή κατάσταση πού αἰσθάνεται κάποιος ὅταν συνομιλεῖ μέ κάποιον ἅγιο. Ὁ χριστιανός ὅταν προσεύχεται, προσεύχεται ἐνώπιον, ἀπέναντι τοῦ Θεοῦ, τῆς Παναγίας, τοῦ ἁγίου. Πρόκειται γιά δύο διαφορετικά πρόσωπα. Στό κάτω κάτω ὅμως, ἄν αἰσθανόσουν ὅτι μιλᾶς μέ τόν ἑαυτό σου γιατί νά μήν τό ἔκανες κατ’εὐθείαν, χωρίς καί πάλι νά διορθώνεσαι σέ τίποτα;

Ἀμνήστευση ὁμοφυλοφιλίας· Στή σελ. 55-56 ἀναφέρεται ἡ συγγραφέας σέ περίπτωση ὁμοφυλόφιλου πού ἐκμυστηρεύθηκε τό πάθος του στή γερόντισσα. Ἡ ἀντιμετώπισή του, σύμφωνα μέ τά γραφόμενα, ἔγινε τόσο ἀγαπητικά, μά τόσο, πού οὔτε κἄν τοῦ εἶπε ἡ γερόντισσα πώς πρόκειται γιά ἁμαρτία. Ἀντιθέτως τοῦ εἶπε μεταξύ ἄλλων «ὁ ἔρωτας εἶναι ἕνα ὄχημα τοῦ Θεοῦ γιά νά φτάσουμε στήν ἀγάπη πρός τό πρόσωπό Του. ...ὅταν ζήσεις μέ ἕναν ἄνθρωπο πολύ καί τόν ἀγαπήσεις πολύ, μετά, ὅταν τόν χάσεις, εἶναι πολύ δύσκολο...Καί συνεχίζει ὁ παθών καί τῆς λέει: αὐτός ὁ ἄνθρωπος πού συνυπήρχαμε στό Λονδίνο τώρα πού ἤμουν διακοπές δέν ἤθελε νά μέ βλέπει καί μοῦ ἔλεγε ἡ γερόντισσα, γιά νά μέ παρηγορήσει ¨Μή στεναχωριέσαι! Καί τά παντρεμένα ζευγάρια κάνουν ἀποχή κάποιες περιόδους τοῦ χρόνου!¨».

Ἔτσι θά ἔλεγε καί ὁ Ἀπόστολος Παῦλος ἤ ἕνας ἅγιος Ἰωάννης Χρυσόστομος;

Διορατικό δῆθεν χάρισμα: Σέ ἄλλο σημεῖο τοῦ βιβλίου θεωρεῖται διορατικό χάρισμα τῆς γερόντισσας τό ὅτι ρώτησε κάποτε μία παντρεμένη ¨τί γίνεται μέ τή μοιχεία;¨ καί ὄντως αὐτή ἡ γυναίκα εἶχε ὑποπέσει στό ἁμάρτημα τῆς μοιχείας.

Ἀκύρωση τῆς κολάσεως· σελ. 104: ¨ὁ Θεός ξέρει καί θά τούς σώσει ὅλους¨. Τότε ἀκυρώνεται ἡ αἰώνια κόλαση ἤ εἶναι ἁπλῶς πρός ἐκφοβισμό;

Ἰσοτιμία γερόντισσας μέ πνευματικούς · σελ. 113: ¨...Ἀφοῦ ρωτᾶς ἐμένα, ρωτᾶς καί τόν πατέρα Χ...Νά κάνεις ὅ, τι σοῦ πεῖ ὁ πατήρ Χ...Ἐσύ ρωτᾶς γιά νά δεῖς τί σέ συμφέρει. Ἐφόσον δέν ἔχεις ἐμπιστοσύνη, νά καταλήξεις ἐσύ σέ αὐτό πού θέλεις¨.

σελ. 115: ¨Μπορεῖ ὁ πνευματικός νά δώσει εὐλογία γιά κάτι καί ὁ Θεός νά παρεμβαίνει μέ τούς δικούς του τρόπους καί νά γίνεται ἐμπόδιο σέ κάτι πού ἐμεῖς ἔχουμε προγραμματίσει. Ἀρκεῖ ἐμεῖς νά ἔχουμε ἐμπιστοσύνη στόν Θεό¨...¨Ὁ Θεός θέλει αὐτό πού θέλουμε, ἀρκεῖ νά εἶναι γιά τό καλό μας¨. Τί συμπέρασμα βγαίνει τελικά; Κάνω ὑπακοή στόν πνευματικό μου ἤ στίς παρεμβάσεις; Ποιός ὁρίζει τί εἶναι γιά τό καλό μας καί πῶς θά τό καταλάβω;...σελ. 118: ¨ὁ Θεός δέν εἶναι τύραννος νά θέλει τό ἀντίθετο ἀπό αὐτό πού θέλουμε ἐμεῖς¨. Πολύ ἐπικίνδυνες προτάσεις. Κάποιες φορές θέλει τό ἀντίθετο ἀπό τό δικό μας, ἀφοῦ καί δέν ξέρουμε τί ζητᾶμε, ἀλλά κι ἄν ὄντως εἶναι γιά τό καλό μας.

Ἀτομοκεντρική θυσία· σελ. 130: ¨Ἀγάπαγε τόν διπλανό σου ἀλλά ὄχι παραπάνω ἀπό τόν ἑαυτό σου, γιατί ἔχεις ὑποχρέωση στό σαρκίο σου, νά μήν τό ἐκθέτεις σέ κίνδυνο¨. Αὐτό μᾶς διδάσκει   ἡ θυσία τοῦ Χριστοῦ ἤ ἑνός ἁγίου;

Χωρίς σχόλια · σελ. 131: ¨Δέν ἔχει γεννηθεῖ ἀκόμη ὁ ἄνθρωπος πού θά μέ λυπήσει¨.

Ἐν κατακλεῖδι νά ‘χουμε τά μάτια μας τετρακόσια γιατί ὅ, τι χριστιανικό μᾶς σερβίρεται δέν σημαίνει ἀπαραίτητα καί ὅτι εἶναι.

Συνιστοῦμε στούς ἀναγνῶστες, ἀνεπιφύλακτα νά διαβάσουν τήν κριτική τοῦ αἰδεσιμ. πρωτοπρ. Βασιλείου Σπηλιοπούλου στό προηγούμενο βιβλίο «Ἡ Ἀσκητική τῆς Ἀγάπης», τῆς ὁμωνύμου συγγραφέως Γαβριηλίας μοναχῆς

(π. Βασίλειος Σπηλιόπουλος: Γερόντισσα Γαβριηλία: Κρίσεις καί Σχόλια στό περιεχόμενο τοῦ βιβλίου: “Ἀσκητική τῆς Ἁγάπης” Γαβριηλίας μοναχῆς).

Ἡ ἐν λόγῳ κριτική φαίνεται πώς δέν προβλημάτισε τήν συγγραφέα μοναχή Φιλοθέη. Κρῖμα.

Τό ὅτι ἐπιπλέον δέν ὑπῆρξε καμιά ἀναίρεση τῆς τεκμηριωμένης κριτικῆς τοῦ π. Β. Σπηλιοπούλου, ἐπιβεβαιώνει τήν ἀλήθεια τῶν ἐπισημάνσεών του περί τῆς προβολῆς τῶν θέσεων τῆς Νέας Ἐποχῆς μέσα ἀπό τά προαναφερθέντα βιβλία.

Οὔτε κι αὐτό μᾶς προβλημάτισε;

 

Πηγή: Εστία Πατερικών Μελετών

fwnh kyrioy 01

Στην σημερινή (13/5/2018) Φωνή του Κυρίου (ΦτΚ), χρησιμοποιείται ως παράδειγμα μεταστροφής προς το Θεό, ο γενετιστής επιστήμονας (αποκωδικοποίησε το DNA) Φ. Κόλινς.

Μάλιστα στο τέλος του κειμένου, χρησιμοποιείται ως εικόνα ο υμνωδός και ο Κόλινς να ψάλλουν (!) από κοινού έναν ύμνο προς τον Κύριο.

Συγχαρητήρια στον κο Κόλινς για την διαπρεπή επιστημονική του παρουσία και την παραδοχή του ότι υπάρχει Θεός.

Απορίες προς τον συντάκτη της ΦτΚ Αρχιμ. Β.Λ.:

α) Δεν υπάρχει ούτε ένας Ορθόδοξος επιστήμονας που να μεταστράφηκε προς το Θεό και αναγκαστήκατε να χρησιμοποιήσετε τα λόγια ενός Μεθοδιστή; Δεν είναι σαφές ποιό δόγμα ακολουθεί σε αυτή τη φάση της ζωής του ο κος Κόλινς, ξεκίνησε πάντως ως Μεθοδιστής. Νομίζουμε θα συμφωνείτε ότι πρόκειται για απαραίτητη λεπτομέρεια/διευκρίνηση, γιατί δυστυχώς σε Εκκλησία των Μεθοδιστών, δεν θα δοθεί η δυνατότητα του Κόλινς να αναπέμψει προς τον Κύριο αυτόν τον ωραίο ύμνο μετανοίας που τον βάζει η ΦτΚ να ψέλνει.

β) Οι υπόλοιπες απόψεις του κ. Φ. Κόλινς δεν πρέπει να προβληματίσουν αυτόν που επιλέγει να φιλοξενήσει κείμενό του στην ΦτΚ, ένα κατεξοχήν έντυπο πνευματικής οικοδομής των Ορθοδόξων; πχ για την εξέλιξη έχει πεί:

«Βλέπω το χέρι του Θεού στην πορεία του μηχανισμού της εξέλιξης. Αν ο Θεός διάλεξε να δημιουργήσει ανθρώπινες υπάρξεις κατ’ εικόνα Του και αποφάσισε πως ο μηχανισμός εξέλιξης ήταν ένας λεπτός τρόπος να πραγματοποιήσει αυτό το στόχο, ποιοί είμαστε εμείς να πούμε ότι δεν είναι αυτός ο τρόπος,» λέει ο επιστήμονας.

Αυτή τη βλάσφημη άποψή του υπέρ της θεωρίας της εξέλιξης, πρέπει να την αγνοήσουμε, να κάνουμε ότι δεν την διατύπωσε καν;

Δηλ. αρκεί να έχει πει κάποιος κάτι καλό και αυτόματα καθίσταται υποψήφιος για να συμπεριληφθεί το κείμενό του στην ΦτΚ; Μήπως, επί της αρχής, είναι πιο ασφαλές, να επικεντρώνεται η ΦτΚ σε ενγωσμένης αξίας ΑΓΙΟΥΣ της Ορθόδοξης Εκκλησίας και τα λεγόμενα/γραφόμενά τους και να μην πειραματίζεται με τους "πειραματιζόμενους" ακόμη με τα δόγματα Δυτικούς;;;

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΦΥΛ. ΤΗΣ  “ΦΩΝΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ” ΕΚΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΙΑ ΤΥΦΛΟΤΗΤΑ 13/ 05/ 2018 ΑΡΙΘ. ΦΥΛ. 19 (3389)

 

Πηγή: Ακτίνες

antiairetikh hmerida 2018 03

antiairetikh hmerida 2018 01

 

ΙΕΡΑ  ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ  ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟΝ  ΕΠΙ  ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ  ΚΑΙ  ΤΩΝ         ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΘΕΜΑ:
«ΠΤΥΧΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ»

ΠΕΜΠΤΗ 26 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2018

ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

Η Ιερά Μητρόπολις Πειραιώς, με την ευλογία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ.κ. Σεραφείμ, σε συνεργασία με το Γραφείο επί των Αιρέσεων και Παραθρησκειών, διοργάνωσε και πραγματοποίησε την Πέμπτη 26 Απριλίου 2018 και ώρα 4 μ.μ. στην αίθουσα του «Πειραϊκού Συνδέσμου» Πειραιώς, Αντιαιρετική Ημερίδα με θέμα: «Πτυχές του Αποκρυφισμού της Νέας Εποχής»,  στην οποία μετείχαν κληρικοί και ο πιστός λαός της Πειραϊκής Εκκλησίας. Την έναρξη των εργασιών της Ημερίδος εκήρυξε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. κ. Σεραφείμ. Στη συνέχεια το θέμα αναπτύχθηκε διεξοδικά από τέσσερις ομιλητές: α) Τον πρωτ. π. Κυριακό Τσουρό, Δρ. της Θεολογίας και Γραμματέα της Συνοδικής Επιτροπής επί των Αιρέσεων της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος με θέμα: «Νέα Εποχή – Αποκρυφισμός». β) Τον Αρχ. π. Σαράντη Σαράντο, Δρ. Θεολογίας- συγγραφέα, εφημέριο του Ιερού Ναού Κοιμήσεως Θεοτόκου Αμαρουσίου με   θέμα: «Έχει η Εκκλησία την αποκλειστικότητα της σωτηρίας;». γ) Τον Αρχ. π. Παύλο Δημητρακόπουλο Θεολόγο – Συγγραφέα, Δ/ντή του Γραφείου επί των Αιρέσεων και Παραθρησκειών της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς με θέμα: «Νέα Εποχή και Οικουμενισμός». Και δ) τον κ. Λάμπρο Σκόντζο Θεολόγο – Συγγραφέα, Μέλος της Συνοδικής Επιτροπής επί των Αιρέσεων της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, με θέμα: «Νεοπαγανισμός – Νεοσατανισμός».

Η Ημερίδα, μετά το πέρας των εισηγήσεων και μετά από εκτενή συζήτηση επ’ αυτών, κατέληξε στα ακόλουθα πορίσματα:

ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ

Ο Αποκρυφισμός, ή Αποκρυφολογία, είναι η μελέτη του «κεκρυμμένου», του απόκρυφου και συγκεκριμένα των απόκρυφων δυνάμεων της φύσεως και της απόκρυφης γνώσης. Από Ορθοδόξου απόψεως ο Αποκρυφισμός όσο και ο Εσωτερισμός αποτελούν αντιχριστιανικές θεωρίες με κοινά χαρακτηριστικά, με εκείνα της «Νέας Εποχής». Στον Αποκρυφισμό και στην κύρια έκφρασή του, που είναι η «Νέα Εποχή», εντάσσονται πλήθος ομάδων, τάσεων και κινημάτων, όπως: Αστρολογία, Ανθρωποσοφία, Θεοσοφία, Αλχημεία, Αριθμολογία, Σαμανισμός, Πνευματισμός, Παραψυχολογία, Channelling, Μαγεία, Καμπαλλά, Υπνωτισμός, Ιλλουμινάτοι, Ροδόσταυροι, Τεκτονισμός κ.α.

Γέννημα του Αποκρυφισμού είναι και η «Νέα Εποχή» η οποία γαλουχήθηκε και αναπτύχθηκε κυρίως από τη Θεοσοφία, μητέρα πολλών αποκρυφιστικών ομάδων. Η «Νεα Εποχή» δεν είναι μια συγκεκριμένη δομημένη οργάνωση. Είναι ένα παγκόσμιο ρεύμα, ή δίκτυο ομάδων και οργανώσεων που στηρίζεται στον αποκρυφισμό και στην αστρολογία. Είναι συνονθύλευμα ανατολικών θρησκειών, αρχαίων μυστηρίων και αποκρυφισμού. Ουσιαστικά, πρόκειται για πολύπλοκο φαινόμενο «νέας θρησκευτικότητας», που δημιουργεί μια σύνθεση, ή μάλλον ένα συγκρητισμό ρευμάτων, κινήσεων και τάσεων ποικίλων, που δεν είναι καθόλου «νέα». Ο π. Αντώνιος Αλεβιζόπουλος την ονομάζει «δίκτυο, που ενώνει άμμεσα ή και έμμεσα με πολύ χαλαρό δεσμό εκατοντάδες ομάδες... ή τάση που εισχωρεί σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης ζωής».

Η «Νέα Εποχή» γαλουχήθηκε και προωθείται κυρίως, από τη Θεοσοφική Σχολή της αποκρυφίστριας Έλενας Μπλαβάτσκυ (ιδρύτριας της Θεοσοφικής Σχολής, το έτος 1875) και από τους διαδόχους της και επαγγέλλεται, εκτός των άλλων, όπως και εκείνη, την εγκαθίδρυση μιας «Νέας Παγκόσμιας Θρησκείας». Οι βασικές διδασκαλίες της και κατ’ επέκταση της Νέας Εποχής είναι οι ακόλουθες:

 α) Δεν υπάρχει προσωπικός Θεός, Δημιουργός του Σύμπαντος. Ο Θεός είναι απρόσωπος «ενδοσυμπατικός» και ταυτίζεται με τη «ζώσα ενέργεια του σύμπαντος», το «Παγκόσμιο ή Συμπαντικό Πνεύμα» που προβάλλεται σε ποικίλες μορφές. Το Σύμπαν, είναι «Εν Όλον» απρόσωπο (εξ ου και «Ολιστική θεώρηση του Σύμπαντος»), εντός του οποίου εντάσσονται ο άνθρωπος και ο «θεός» της «Νέας Εποχής». Ο άνθρωπος είναι η τελειότερη εκδήλωση («εκροή») του συμπαντικού αυτού απρόσωπου «θεού», είναι δηλαδή και αυτός «θεός» κατ' ουσίαν. Επομένως, για τους «νεοεποχίτες» δεν υπάρχει διάκριση μεταξύ κτιστού και άκτιστου, δεν υπάρχει Θεός έξω από το Σύμπαν, τον κόσμο και τον άνθρωπο, ο Οποίος εδημιούργησε το Σύμπαν εκ του μη όντος.

β) Ο άνθρωπος για να φθάσει στην «τελείωση» ή τον «φωτισμό» κατά τη θεωρία των ομάδων αυτών, πρέπει να συνειδητοποιήσει αυτή τη θεϊκή του ιδιότητα. Και αφού δεν υπάρχει Θεός για να τον σώσει, ο ίδιος ο άνθρωπος –«θεός» πρέπει να ακολουθήσει μόνος του μια εξελικτική πορεία αυτοπραγμάτωσης και αυτοσωτηρίας, καθοδηγούμενος από κάποιο γκουρού, ή άλλο «οδηγό». Προς τον σκοπό αυτό επιστρατεύονται διάφορες τεχνικές – ουσιαστικά μάταιες ανθρώπινες προσπάθειες - με τις οποίες, ο οπαδός των ομάδων αυτών πιστεύει ότι θα φθάσει το ποθούμενο. Εάν δεν επιτευχθεί ο επιδιωκόμενος στόχος, δηλαδή η «φώτιση», τότε επιστρατεύεται ως έσχατο μέσο η παράλογη δοξασία της μετενσάρκωσης ή μετεμψύχωσης, ώστε μόνος του πάλι ο άνθρωπος, με μια ατελείωτη σειρά γεννήσεων και θανάτων (τον λεγόμενο τροχό της «σαμσάρα») να επιτύχει το στόχο του.

γ) Άλλη βασική αρχή της θεοσοφίας και της «Νέας Εποχής» που αποτελεί γνήσια έκφραση του θρησκευτικού συγκρητισμού, είναι ο λεγόμενος δογματικός πλουραλισμός, η συνύπαρξη δηλαδή και η αποδοχή διαφορετικών δογμάτων και πίστεων. Σύμφωνα με την αρχή αυτή όλες οι θρησκείες και όλες οι πίστεις  αποτελούν νόμιμες εκφάνσεις του θρησκευτικού φαινομένου και είναι δρόμοι που οδηγούν στον ίδιο θεό και κατ’ επέκταση όλες οι θρησκείες προσφέρουν λύτρωση και σωτηρία. Επομένως μπορεί κανείς να πιστεύει σε όποια θρησκεία θέλει, αρκεί να μην είναι αποκλειστικός.

δ) Άλλη βασική αρχή της θεοσοφίας και της «Νέας Εποχής» είναι ότι δεν υπάρχει θρησκεία ανώτερη από την αλήθεια. Όλες οι θρησκείες, μαζί και ο Χριστιανισμός, έχουν μέρος μόνον της αλήθειας, οπότε όλες θα πρέπει να συνεισφέρουν το μερίδιό τους, ώστε η κάθε μια να εμπλουτίσει τις άλλες και να εμπλουτιστεί από τις άλλες.

ε) Άλλη βασική διδασκαλία της «Νέας Εποχής» είναι ότι δεν υπάρχει διάκριση μεταξύ καλού και κακού. Και τα δύο θεωρούνται όψεις του ίδιου νομίσματος. Έτσι, ο άνθρωπος μπορεί να κάνει ό,τι αυτός ο ίδιος θεωρεί ως ηθικό και καλό, ή ό,τι ο γκουρού τον διατάζει να κάνει.

Ο Αποκρυφισμός και η «Νέα Εποχή» ανατρέπουν την περί Θεού ανθρώπου και κόσμου χριστιανική πίστη, τη διδασκαλία περί σωτηρίας και ελεύθερης θελήσεως του ανθρώπου, αρνούνται τη μοναδικότητα του προσώπου του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, υποδουλώνουν τον άνθρωπο στις ολοκληρωτικές διδασκαλίες των και επιστρέφουν στην παλαιά ανταρσία των πρωτοπλάστων που δέχθηκαν την υπόδειξη του «όφεως» «έσεσθε ως θεοί» (Γεν. γ  5).

Ο Οικουμενισμός είναι ένα παγκόσμιο κίνημα, που έχει σαν μοναδικό σκοπό την δημιουργία μιας νέας τάξεως πραγμάτων, δηλαδή την πολιτική, οικονομική, πολιτισμική και θρησκευτική κυριαρχία του πάνω σ’ όλο τον πλανήτη. Το κίνημα αυτό κινείται και δραστηριοποιείται σε τέσσερα κυρίως επίπεδα, (κατ’ επέκταση όμως επηρεάζει όλους τους τομείς της ανθρωπίνης δραστηριότητος): Στο πολιτικό, το οικονομικό, το πολιτισμικό και τέλος το θρησκευτικό. Στο τελευταίο αυτό επίπεδο προωθείται μέσω της παναιρέσεως του Οικουμενισμού η ανοικοδόμηση μιας παγκόσμιας θρησκείας. Ο Οικουμενισμός σε θρησκευτικό επίπεδο χαρακτηρίζεται έντονα από το στοιχείο του θρησκευτικού συγκρητισμού και διακρίνεται α) στον Διαχριστιανικό και β) στον Διαθρησκειακό Οικουμενισμό. Γνήσια έκφραση του θρησκευτικού συγκρητιστικού πνεύματος, που κυριαρχεί στον Οικουμενισμό αποτελούν οι αιρετικές θεωρίες, τις οποίες ανέπτυξε.

Η Νέα Εποχή και ο Οικουμενισμός, οι δύο αυτές σκοτεινές και αντίχριστες δυνάμεις αλληλοπεριχωρούνται, συγκλίνουν μεταξύ τους και τελικά υπηρετούν ένα κοινό στόχο, τη σταδιακή θρησκευτική ενοποίηση της ανθρωπότητος και την πραγματοποίηση και εγκαθίδρυση μιας παγκόσμιας θρησκείας. Μεταξύ του Οικουμενισμού και της «Νέας Εποχής» υπάρχει μια πολύ βαθιά και στενή ιδεολογική συγγένεια και μία αιτιώδης σχέση. Κοινή βασική αρχή και παραδοχή τόσον της Νέας Εποχής όσον και Οικουμενισμού είναι ότι  όλες οι θρησκείες και όλες οι πίστεις  αποτελούν νόμιμες εκφάνσεις του θρησκευτικού φαινομένου και ότι είναι δρόμοι που οδηγούν στον ίδιο θεό και κατ’ επέκταση όλες οι θρησκείες προσφέρουν λύτρωση και σωτηρία.

Επίσης κύριος στόχος τόσο της Νέας Εποχής όσον και του Οικουμενισμού είναι η διά μέσου του συγκερασμού όλων των θρησκειών του κόσμου συναδέλφωση όλων των λαών, πέρα από διαφορές θρησκείας, χρώματος και φυλής, προκειμένου όλες οι θρησκείες από κοινού να συνεργασθούν για να προωθήσουν την παγκόσμια ειρήνη, την ειρηνική συνύπαρξη και συνεργασία  στις σύγχρονες πολυθρησκευτικές κοινωνίες, την δικαιοσύνη και την ελευθερία μεταξύ των λαών.

Δύο από τους κυριότερους εκφραστές του αποκρυφισμού παγκοσμίως, είναι ο Νεοπαγανισμός και ο Νεοσατανισμός, που αποτελούν τις πλέον ακραίες μορφές του. Μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις, συγκεκριμένες ομάδες των δύο αυτών μορφών του αποκρυφισμού, εμπίπτουν στις λεγόμενες καταστροφικές λατρείες (σέκτες), οι οποίες ευθύνονται για πληθώρα εγκληματικών ενεργειών. Τα δυο αυτά μεγέθη όχι μόνο σχετίζονται μεταξύ τους, αλλά είναι οι δύο όψεις του ιδίου νομίσματος. Προέρχονται από την ίδια μήτρα, την αρχαία ειδωλολατρία και υπηρετούν τους ίδιους σκοπούς. Και τα δύο αυτά φαινόμενα ανήκουν στο αποκρυφιστικό πλέγμα των ομάδων της «Νέας Εποχής» και είναι από τους πιο φανερούς και γνήσιους εκφραστές του υδροχοϊκού νεοεποχίτικου πνεύματος. Οι πρωτεργάτες τόσο του νεοσατανισμού, όσο και του νεοπαγανισμού υπήρξαν διαβόητοι αποκρυφιστές και θήτευσαν σε ομάδες αμφοτέρων αυτών των μορφών. Αμφότερα στηρίζονται στο πνευματιστικό και αποκρυφιστικό υπόβαθρο των θεοσοφικών αρχών. Τα τελετουργικά τους είναι πιστά αντίγραφα αρχαίων παγανιστικών μυστηριακών τελετουργιών. Κύριο χαρακτηριστικό των δύο αυτών μορφών του αποκρυφισμού είναι το μίσος τους κατά του Χριστιανισμού, μέχρι εξαφανίσεώς του και ημών των Χριστιανών, μέχρι και αυτής της φυσικής μας εξοντώσεως. Η δράση τους στην κοινωνία είναι καταλυτική. Αποσπούν αφελείς από την πίστη τους στο Χριστό και τους προσδένουν στον αποκρυφισμό και στην πίστη σε «δυνάμεις της φύσης», οι οποίες είναι σαφώς δαιμονικές.

Η Εκκλησία μας καλείται σήμερα περισσότερο από κάθε άλλη φορά, να προφυλαχθεί από το παγκόσμιο και αντίχριστο κίνημα της Νέας Εποχής με όλα τα παρακλάδια του, και ιδιαιτέρως τον οικουμενισμό, τον νεοπαγανισμό και τον νεοσατανισμό και να διακηρύξει την σταθερή και αταλάντευτη πεποίθησή της, ότι μόνο μέσα σ’ αυτήν ο άνθρωπος πραγματοποιεί την σωτηρία και την θέωσή του. Η Οικουμενικότητα της αποστολής της Εκκλησίας δεν πρέπει να εκμηδενιστεί μέσα στη σύγχυση των αντιχρίστων αυτών σκοτεινών δυνάμεων και αιρέσεων. Έναντι της απειλής από το φαινόμενο των συγχρόνων αιρέσων και των παραθρησκευτικών ομάδων της «Νέας Εποχής» η στάση μας καθορίζεται και σήμερα από τον Απόστολο και Ευαγγειστή Ιωάννη: «Αγαπητοί, μη πιστεύετε εις κάθε πνεύμα, αλλά δοκιμάζετε τα πνεύματα, εάν είναι από τον Θεό, διότι πολλοί ψευδοπροφήτες εβγήκαν εις τον κόσμον» (Α’ Ιω. δ 1).

 

Πηγή: Ιερά Μονή Παντοκράτορος Μελισσοχωρίου

Δεν ξεχνώ

ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ [1986 - 2016]: 30 Χρόνια από τήν ψήφιση…

Ιωάννης Θαλασσινός, Διευθυντής Π.Ε.ΦΙ.Π. 04-10-2017

Ποιός ἄραγε θυμᾶται τή θλιβερή ἐπέτειο τῆς ψήφισης, ἀπό τή Βουλή τῶν Ἑλλήνων, τοῦ ἐπαίσχυντου...

ΕΛΛΗΝΕΣ και ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ μποϊκοτάρετε τα προϊόντα εταιρειών που αφαιρούν…

Χριστιανική Εστία Λαμίας 03-10-2017

Οἱ μάσκες ἔπεσαν γιά ἀκόμα μιά φορά. Ἑταιρεῖες γνωστές στούς Ἕλληνες καταναλωτές ἀφαίρεσαν ἀπό τά...

Σύμφωνο Διαστροφικής Συμβίωσης

TIDEON 21-12-2015

Επιμένει να προκαλεί Θεό και ανθρώπους η ελληνική Κυβέρνηση, ψηφίζοντας στις 22 Δεκεμβρίου 2015 ως...

ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ: Δεν θα γίνω ευκολόπιστο θύμα!

Tideon 14-12-2015

Η Κυβέρνηση μας μίλησε για την «αναγκαιότητα» και για τα πλεονεκτήματα της «Κάρτας του Πολίτη»...

Η καταιγίδα των αντιδράσεων για το «αντιρατσιστικό»

TIDEON 27-08-2014

  Λαμβάνουν διαστάσεις καταιγισμού οι αντιδράσεις πλήθους φορέων και πολιτών για το λεγόμενο «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο το...

Δεν θα γίνω «δωρητής» οργάνων χωρίς να το θέλω! …

tideon.org 02-05-2013

  Kαταθέτουμε την αρνητική δήλωση μας προς τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ). Ο νόμος αφήνει πολλά...

Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές...

Tideon 31-12-2012

Ποια είναι η λύση αν πλήρωσες «τσουχτερές» τιμές στο Κυλικείο του Νοσοκομείου, του Αεροδρομίου, του...

Όχι, δεν θα φύγω

Νικόλαος Ἀνδρεαδάκης, ὁδηγός 03-04-2012

Εἶμαι νέος μὲ οἰκογένεια, ἔχω ὅλη τὴ ζωὴ μπροστά μου… Λόγῳ ἐπαγγέλματος ἔχω τὴ δυνατότητα...

ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων…

tideon 07-11-2011

  ΜΝΗΜΟΝΙΟ: Δεν ξεχνώ αυτούς που παρέδωσαν αμετάκλητα και άνευ όρων την ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ και έκαναν...

ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ...;

ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ... 15-02-2011

   Κατάλαβες τώρα ... γιατί σε λέγανε «εθνικιστή» όταν έλεγες πως αγαπάς την Πατρίδα σου;    Για να...

Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου…

ΤΡΑΠΕΖΑ ΙΔΕΩΝ 25-12-2010

Τώρα πια γνωρίζω τους 10 τρόπους που τα ΜΜΕ μου κάνουν πλύση εγκεφάλου και πώς...